Drets dels Infants

1- Qui organitza la sortida?

Les monitores del menjador.

2- Hi ha més escoles que ho celebren?

Sí.

3- Quines activitats hi ha preparades?

Les gomes, saltar a la corda, la xarranca, el paracaigudes , pintar la cara i passar-nos una pilota.

4- Què és el dia internacional dels drets dels infants?

El dia que demanem que els nens tinguin més drets.

5- A quin lloc es fa?

Al Parc de l´Estatut.

6- Ha sigut difícil preparar la sortida?

Una mica.

7- Us ho heu passat bé?

Resposta de la Lucia Caliz Gea: sí, molt bé.
Resposta de l’Aina Garcia : sí.

8- Sou voluntaris? (pregunta als nois de les activitats )

Sí, ho fem perquè ens agrada.

9- Quina activitat us ha agradat més ?

El paracaigudes.


Accions

Informacions

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>